sydpoolen 20år <3

Hejj :)
I dag blev sydpoolen 20 år :)
Jag var där och de var stora strålkastar o massa de var coolt :D
Massa musik o sånt de var lite kul :D




Nu sitter jag här framför pappas dator :P
I går fick jag ett par jeans taghits av mamma :D



Dom kommer från: Bikbok
Kosatar: 200:-
färg: mörkblåa

Jag tycker om dom :D
Dom är jätte fiina vad tycker ni ?
Kömentera gärna om er osikt :D

Tidigare i dag var jag med underbaraste Zabina :D
Vi var nere på stan, sen gick vi till pappa. Men på vägen skulle jag rida på Zabinas rygg, då ramlar
jag av och hon över mig så vi låg på gräset och skratta :D
De var lite kuul och bilar bussar o grejer åkte förbi när vi låg där :P


Hejdå puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0