Hihihhi

Hejj <3
Jag sitter här med finnaste Hanna (: <3
Vi chattar med emma, och chrille type xd
Mamma och mattias sitter också här men en halv meter bort typ xd
jag är hungrig xd
Vi ska äta skinklåda :)
jaa hanna ska jue sova här får se vad vi hittar på :)
Vi fick 3 nya bästisar :D
Christian, Chan & vetefan vad han heter xd
Men dom var jue coola ;)
Dom kommer från sydarmerka.
jag och Hanna skulle gå och handla förut när vi kommer till afären sitter de några blattar och säger snyggt hår o massa, sen när vi kommer ut försöker en av dom fälla mig, och typ sen fråga dom om hanna har peruk jag bah håll käften xd
Jag tkr jag e kulig :D
Men ja jag och Hanna har godis :D de är gött
Men kommer kns bilder i morgon.

Kiss n' hugs // Julia <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0